Publikacije

Politička komunikacija na Internetu

Ako posmatramo aktivnost, odnosno stalno ili povremeno prisustvo naših građanki i građana na Internetu, stvari su se promenile od prethodnih izbora do danas. To se najbolje može videti u broju otvorenih naloga na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook, na kojoj je 2008. godine (u vreme prethodnih izbora) bilo 80.000 otvorenih naloga dok danas ima blizu tri miliona naloga. Masovno prihvatanje Interneta, a posebno društvenih medija kao kanala komunikacije od strane građana će doprineti da stranke, uz sve taktike koje su i do sada koristile, postanu i prisutne (prisutnije) online.

Centar modernih veština je, posle brojnih seminara i konferencija na ovu temu, pripremio i jedan kraći priručnik u kom političari i političarke mogu pronaći sve što je neophodno za lični nastup na Internetu, kao i nastup odbora stranke koji predstavljaju. Trudićemo se da ga povremeno dopunjujemo i inoviramo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *