Poziv za dostavljanje ponude – dizajn
„Ekosistem – podrška reformama u zaštiti životne sredine“: ЕS23-06 CMV
Projekat: “Gradovi spremni za klimtske promene”
PREDMET: Poziv za dostavljanje ponude za dizajn četrnaest Zelenih biltena i izradu dve infografike (dizajn biltena i dizajn infografike – budžetske stavke 3.1..)
Molim Vas da nam, u skladu sa ovim pozivom, u okviru aktivnosti predviđenih projektom ”Gradovi spremni za klimatske promene” (u daljem tekstu Projekta) dostavite ponudu za uslugu: dizajn i priprema 14 Zelenih biltena i izrade 2 infografike (dizajn 14 biltena, dizajn 2 inforgrafike – budžetska stavke 3.1.)
- Opis/specifikacija posla/usluge
Dizajn četrnaest biltena (budžetska linija 3.1.1.) – priprema fotografija za svaki broj biltena u skladu sa temom biltena, vizuelno usaglašavanje rubrika u biltenu i priprema za slanje.
Dizajn dve infografike (Budžetska linija 3.1.2). – na osnovu podataka i brief – a projektnog tima dizajn i vizuelno prikazivanje podataka koje je dostavio projektni tim
- Način iskazivanja ponuđene cene
Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa
usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne.
Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV).
- Kako podneti ponudu?
Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.
Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina:
– elektronskom poštom, na sledeću adresu: office@cmv.org.rs;
– poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijiceva 90, 11000 Beograd.
Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv:
„Ponuda za nabavku na projektu Gradovi spremni za klimatske promene (nabavka br. 1/ES/23)“
U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu:
„Ponuda za nabavku na projektu Gradovi spremni za klimatske promene (nabavka br. 1/ES/23)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.
Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs
Rok za prijem ponude je 10.06.2022. godine.
- Budžet i plaćanja
Iznos će biti isplaćen u dinarima prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno do 31.12.2023. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem.
- Prilog
Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za nabavke.
Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za tri jednodnevna sastanka (nabavka br. 1/ES/23, za budžetsku liniju 3.1.), (u daljem tekstu Komisija).
Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.
Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima.
Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu najpovoljnije ponude, u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažamanu ponuđača.
Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.
Komentari