Saopštenja

Javni poziv – organizacija godišnjeg sastanka mreže

CMV objavljuje

Poziv za dostavljanje ponude za organizaciju Godišnjeg sastanka članica mreže, za Projekat “Snaga Zelene zajednice” koji se realizuje  u periodu od 01.06.-30.11.2025. godine (6 meseci implementacije projekta), nabavka br. JN2/ES/25, za budžetsku liniju 2.6.)  

u okviru projekta „Snaga zelene zajednice” (u daljem tekstu Projekat)

  1. Opis/specifikacija posla/usluge
  • Organizacija Godišnjeg sastanka članica mreže, u dogovoru i terminu određenom od strane organizatora događaja – Sala za održavanje godišnjeg sastanka
  • Osveženje – dve pauze za osveženje uključuju posluženje kafe, čaja, soka i vode za 20 učesnika. 
  • Hrana za 20 učesnica i učesnika sesije – brunch/ketering.

Usluge objavljivač ponude plaća sa budžetske stavke 2.6. (2.6.1-2.6.3) u okviru budžeta Projekta. 

  1. Način iskazivanja ponuđene cene  

              Potrebno je da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne. 

Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV). 

  1. Kako podneti ponudu?

Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu. Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina: 

elektronskom poštom, na sledeću adresu: office@cmv.org.rs

poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90/31, 11000 Beograd. 

Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga zelene zajednice”  (nabavka br. JN2/ES/25)“

U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga zelene zajednice” (nabavka br. JN2/ES/25)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.

Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs 

Rok za prijem ponude je 15.10.2025. godine. 

  1. Budžet i plaćanja

Iznos će biti isplaćivan u dinarima po projektnom kursu (ukoliko je ponuda iskazana u eurima), prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno najkasnije do 30.11.2025. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem,  a u skladu sa obavljenim delom posla.  

  1. Prilog

Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa internim pravilima CMV-a za javne nabavke.

Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za projektnu reviziju (nabavka br. JN2/ES/25, za budžetsku liniju3.6..), (u daljem tekstu Komisija). 

Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.

Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima. 

Ponuda će biti ocenjena od strane Komisije prema kriterijumu najpovoljnije ponude (najniže cene), u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažmanu ponuđača.

Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *