Organizacija 3 info sesije
Poziv za dostavljanje ponude za organizaciju Info sesija s poslanicija iz Odbora za Zaštitu životne sredine, u periodu od 21.10.2024-30.12.2024. godine (nabavka br. JN4/ES/24, za budžetsku liniju 2.1.)
u okviru projekta
„Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (u daljem tekstu Projekat)
- Opis/specifikacija posla/usluge
- Organizacija 3 info sesije za poslanike, u dogovoru i terminu određenom od strane organizatora događaja
- Osveženje – osveženje po sesiji zahteva posluženje kafe, čaja, soka i vode za 10-12 učesnike.
- Hrana za 10-12 učesnica i učesnika sesije – brunch/ketering, po sesiji.
Usluge objavljivač ponude plaća sa budžetske stavke 2.1. u okviru budžeta Projekta.
- Način iskazivanja ponuđene cene
Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne.
Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV).
- Kako podneti ponudu?
Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.
Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina:
– elektronskom poštom, na sledeću adresu:
– poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90/31, 11000 Beograd.
Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv:
„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (nabavka br. JN4/ES/24)“
U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu:
„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (nabavka br. JN4/ES/24)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.
Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs
Rok za prijem ponude je ponedeljak, 14.10.2024. godine.
- Budžet i plaćanja
Iznos će biti isplaćen u dinarima prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno najkasnije do 31.12.2024. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem.
- Prilog
Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za nabavke.
Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za Info sesija s poslanicija iz Odbora za Zaštitu životne sredine (nabavka br. JN4/ES/24, za budžetsku liniju 2.1.), (u daljem tekstu Komisija).
Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.
Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima.
Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu najpovoljnije ponude, u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažamanu ponuđača.
Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.
Komentari