Saopštenja

Organizacija 3 info sesije

Poziv za dostavljanje ponude za organizaciju Info sesija s poslanicija iz Odbora za Zaštitu životne sredine, u periodu od 21.10.2024-30.12.2024. godine  (nabavka br. JN4/ES/24, za budžetsku liniju 2.1.)  

u okviru projekta 

„Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (u daljem tekstu Projekat)

  1. Opis/specifikacija posla/usluge
  • Organizacija 3 info sesije za poslanike, u dogovoru i terminu određenom od strane organizatora događaja
  • Osveženje – osveženje po sesiji zahteva posluženje kafe, čaja, soka i vode za 10-12 učesnike. 
  • Hrana za 10-12 učesnica i učesnika sesije – brunch/ketering, po sesiji.

Usluge objavljivač ponude plaća sa budžetske stavke 2.1. u okviru budžeta Projekta. 

 

  1. Način iskazivanja ponuđene cene

              Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne. 

Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV). 

  1. Kako podneti ponudu?

Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.

Ponuda se  dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina: 

elektronskom poštom, na sledeću adresu: 

poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90/31, 11000 Beograd. 

Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost”   (nabavka br. JN4/ES/24)“

U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost”   (nabavka br. JN4/ES/24)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.

Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs 

Rok za prijem ponude je ponedeljak, 14.10.2024. godine. 

 

  1. Budžet i plaćanja

Iznos će biti isplaćen u dinarima prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno najkasnije do 31.12.2024. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem. 

 

  1. Prilog

Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za nabavke.

Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za  Info sesija s poslanicija iz Odbora za Zaštitu životne sredine (nabavka br. JN4/ES/24, za budžetsku liniju 2.1.), (u daljem tekstu Komisija). 

Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.

Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima. 

Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu najpovoljnije ponude, u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažamanu ponuđača.

Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.

 

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *