Saopštenja

Poziv za dostavljanje ponude – revizija

Raspisujemo

POZIV

za dostavljanje ponude za angažman revizorske kuće za potrebe projektne revizije, za Projekat koji se realizuje u periodu od 01.06. do 30.11.2025. godine (6 meseci implementacije projekta), a čija bi revizija bila sprovedena u periodu 08-20. decembra 2025. (nabavka br. JN3/ES/25, za budžetsku liniju 3.1.)  

u okviru projekta 

„Snaga zelene zajednice” (u daljem tekstu Projekat)

  1.  Opis/specifikacija posla/usluge

Projektna revizija  (budžetska linija 3.1.) za projekat “Snaga zelene zajednice”, koji se sprovodi u periodu od 06.01.2025. do 30.11.2025., sa odobrenim budžetom u iznosu od 14,998.00€

Pregled projektnih troškova obuhvata:

  • Ljudske resurse: 6 meseci dela plate ili honorara za Menadžera projekta, Finansijsku menažerku i Asistenta za praćenje i izveštavanje
  • Direktne troškove: Organizaciju 3 Info-sesije u gradovima; Troškove putovanja za realizaciju projektnih aktivnosti; Troškove dizajna Zelenog biltena i objava na društvenim mrežama; Troškove Izrade smernica za mlade i žene na lokalu; Troškove organizacije 3 treninga za mlade u gradovima; Troškove organizacije Godišnjeg sastanka mreže Zelena stolica; Troškove zakupa mail servisa za bilten, kreiranja oglasa za oglašavanje na društvenim mrežama i kreiranja Internet sadržaja
  • Administrativne troškove u iznosu od 5% ukupnog projektnog budžeta.

Izveštaj o projektnoj reviziji u skladu sa preporukama za sprovođenje EKO-SISTEM programa (prilog: Anex V – ToR – Sida’s Standard Terms of Reference for Annual Audit of Project Support including ISRS 4400), na srpskom jeziku

Podnošenje Izjave revizora o nezavisnosti (prema priloženoj formi). Revizija dostavlja 2 primerka štampanog izveštaja i mejlom primerak u pdf formatu. 

Rok za podnošenje revizorskog izveštaja je 20.12.2025. godine (e-verzija, dok se štampana može dostaviti u nedelji kasnije). 

  1. Način iskazivanja ponuđene cene

 Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne. Maksimalni budžet za predmetnu nabavku je dinarska protivvrednost iznosa od 750,00€ po projektnom kursu.

Dokumentacija se može pregledati elektronski ili u štampanoj formi.

Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV). 

  1. Neophodne kvalifikacije i propratna tenderska dokumenta:
  • Iskustvo revizorske kuće u reviziji projekata koje realizuju organizacije civilnog društva (dostaviti listu projekata i fondove odakle su projekti finansirani, vrstu usluge i listu organizacija);
  • Dokaz članstva u Komori ovlašćenih revizora i / ili članstva u međunarodnom revizorskom telu ili instituciji;
  • Biografija ovlašćenog revizora koji će biti angažovan za predmetnu nabavku;
  • Fotokopija licence revizora koji će biti angažovan za predmetnu nabavku;
  • Ispunjenje tehničkih i poslovnih kapaciteta (dostaviti izjavu u kojoj se navodi nešto više o revizorkoj kući, kao i broj zaposlenih).
  1. Kako podneti ponudu?

Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.

Ponuda se  dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina: 

  • elektronskom poštom, na sledeću adresu: office@cmv.org.rs; 
  • poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90/31, 11000 Beograd. 

Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga zelene zajednice”   (nabavka br. JN3/ES/25)“

U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga zelene zajednice”   (nabavka br. JN3/ES/24)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.

Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs 

Rok za prijem ponude je 12.11.2025. godine. 

  1. Budžet i plaćanja

Iznos revizorskog troška će biti isplaćen 100% avansno u dinarima (prema projektnom kursu ukoliko je ponuda iskazana u €), a u okviru perioda trajanja projekta, odnosno najkasnije do 30.11.2025. godine. Revizor će uz izveštaj podneti i konačni račun za usluge revizije projekta, koji prati avansnu uplatu. 

  1. Prilog

Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za javne nabavke.

Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za projektnu reviziju (nabavka br. JN3/ES/25, za budžetsku liniju 3.1.), (u daljem tekstu Komisija). 

Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.

Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima. 

Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu ekonomski najpovoljnije ponude uvažavajući odnos kvalitet/cena – 70/30, u sledećoj razmeri bodovanja za kategoriju kvaliteta:

  • 20 bodova: Iskustvo revizorske kuće u obavljanju revizija projekata iz nevladinog sektora 
  • 20 bodova: Broj licenciranih revizora u revizorskoj kući
  • 20 bodova: CV licenciranog revizora koji će obaviti projektnu reviziju
  • 10 bodova: Da se revizorska kuća ne nalazi na listi izrečenih mera Komore ovlašćenih revizora

Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *