Saopštenja

Poziv za eksperta/kinje za kreiranje inicijativa

CMV objavljuje

Poziv za dostavljanje ponude za Eksperta/kinju za kreiranje inicijativa za raspodelu budžeta za JLS, za Projekat “Snaga Zelene zajednice” koji se realizuje  u periodu od 01.06-30.11.2025. godine (6 meseci implementacije projekta), nabavka br. JN4/ES/25, za budžetsku liniju 2.4.2.)  

u okviru projekta „Snaga zelene zajednice” (u daljem tekstu Projekat)

  1. Opis/specifikacija posla/usluge

Ekspert/kinja za kreiranje inicijativa za raspodelu budžeta za JLS, (budžetska linija 2.4.2):

Izrada minimum 6 inicijativa namenjenih Jedinicama lokalne samouprave (JLS): 

– U saradnji sa projektnim timom “Snaga zelene zajednice” izraditi minimum 6 inicijativa/predloga za unapređenje uključivanja mladih i žena u programe zaštite životne sredine i rodne ravnopravnosti. Inicijative će biti formalizovani predlozi koji predstavljaju rezultat rada učesnika seminara i bazirane su na njihovim idejama, a koje će ekspert/kinja pretočiti u Zakonski odgovarajuću formu koja će se uputiti JLS na odlučivanje

  1.  Način iskazivanja ponuđene cene  

              Potrebno je da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne. 

Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV). 

  1. Kako podneti ponudu?

Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu. Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina: 

elektronskom poštom, na sledeću adresu: office@cmv.org.rs

poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90/31, 11000 Beograd. 

Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga zelene zajednice”  (nabavka br. JN4/ES/25)“

U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu: 

„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga zelene zajednice” (nabavka br. JN4/ES/25)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.

Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs 

Rok za prijem ponude je 19.11.2025. godine. 

  1. Budžet i plaćanja

Iznos će biti isplaćivan u dinarima po projektnom kursu (ukoliko je ponuda iskazana u eurima), prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno najkasnije do 30.11.2025. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem,  a u skladu sa obavljenim delom posla. 

  1. Prilog

Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa internim pravilima CMV-a za javne nabavke.

Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za projektnu reviziju (nabavka br. JN4/ES/25, za budžetsku liniju 2.4.2.), (u daljem tekstu Komisija). 

Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.

Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima. 

Ponuda će biti ocenjena od strane Komisije prema kriterijumu najpovoljnije ponude (najniže cene), u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažmanu ponuđača.

Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *