Krizni odnosi s javnošću
Nakon nedelju dana pauze, u prostorijama Centra modernih veština u Beogradu, 13.11.2014. godine održano je još jedno predavanje Nataše Ristić na temu “Krizni odnosi s javnošću”, koja je na neki način nastavak prošlonedeljnog njenog predavanja.
Nataša je govorila o tome šta je kriza i kako ona utiče na pojedince, političke stranke i druge organizacije. Naučili smo da je kriza u suštini nestabilno ili odlučujuće vreme koje će doneti značajnu promenu na bolje ili na gore. Takođe smo pričali o krizama u političkim strankama koje nastaju u vreme predizborne kampanje. Najbolji opis kampanje – haos u kojem se svi kreću u istom pravcu. Navela nam je i neke primere grešaka kandidata u kampanji kod nas i u svetu, na primer Dominik Strs-Kan, Gordon Braun, itd.
Objasnila nam je i šta je “atack” tj negativni marketing i publicitet koji kreira opozicija, i načine kako se može prevazići ta kriza. Kako je rekla, samo dve stvari mogu da spasu reputaciju:
1. Kredibilitet koji partija i njeni lideri imaju u komunikaciji sa javnošću pre krize i
2. Dobar plan krizne komunikacije.
Ukazala nam je na korake koje treba da preduzmemo da bismo prevazišli krizu. Ako se nešto desilo:
– Odmah reagujte – nema čekanja
– Zamrznite krizu – nema prepuštanja
– Učitite da vam javnost veruje – nema skrivanja
– Budite što precizniji – nema proizvoljnosti
– Budite smireni – nema panike.
Takođe je istakla da je važno da ključne poruke koje se upućuju ciljnoj javnosti budu usklađene tj da svi govore isto.
Kao i sa predhodnih predavanja u CVM-u, i sa ovog smo poneli puno lepih utisaka i novih saznanja koji će nam sigurno koristiti u poslu i životu uopšte.
Đorđe Mirković
Komentari