Obrazovanje

Ovonedeljne školske vesti

Javni nastup, 12. maj 2014.:

Čas Javnog nastupa sa Goranom i Nedom 12. maja verovatno je bio među zabavnijima do sada i u skladu sa tim vreme nam je proletelo.

Tema kojom smo se bavili bio je intervju. O samoj temi, koja je bila fiktivna: “Osnivanje javne kuće u Srbiji kao rezultat proširenja sloboda građana”, i zadatku intervjua, bavili smo se kao da diskutujemo o politici na svetskom nivou. Samom intervjuu kao obliku dijaloga smo prisli tako sto smo ustanovili da je bitna priprema, zatim protok informacija na koje treba dati reakciju tek kada ih saslušamo i informisanost. Prilikom intervjua nipošto ne treba ulaziti u duel sa sagovornikom već treba biti nasmejan, pozitivan i pun entuzijazma ukoliko je tema takva. Pozitivna pitanja treba ponoviti, a negativnim pitanjima treba dati pozitivan prizvuk. Na kraju krajeva i ne znam je odgovor. Mi smo u parovima glumili ispitivaca i ispitanika pri cemu smo davali kreativne odgovore na škatljiva pitanja. Neko je opovrgavao da poseduje „instituciju“ poput javne kuće, dok je neko na sav glas rekao da je preduzetnik u takvom poslu, što je dalo dinamičnost celoj vezbi.

Pored toga što smo kao i uvek dobili sugestije šta u nasšm javnom nastupu treba izmeniti/popraviti ili forsirati, odlično smo se i zabavili. Jer jedna od svrha intervjua i jeste uživanje.

(Polaznica modula “Javni nastup”, Bojana Stefanović)

20140512_193945

Politička komunikacija, 13. maj 2014.:

Predavanje na temu „Doba interneta“, danas je održao Miloš Đajić.

Prva činjenica je da korisnika interneta nikada neće biti manje, već svakim danom sve više i više. Korišćenjem interneta vršimo svakodnevnu komunikaciju i na taj način gradimo odnos sa drugim korisnicima. Ključne stvari u načinu komuniciranja su: otvorenost, kreativnost i uvažavanje ljudi.

Kada su u pitanju web stranice, korisnici ih posećuju jer im treba neka informacija, jer žele nešto da učine i jer žele da komuniciraju. Zato je pri kreiranju web stranica bitno razmišljati o potrebama korisnika. Bitno je da sadržaj bude koristan, da budi emociju, da inspiriše, da bude kreativan, zanimljiv i ekskluzivan. Prednost interneta je što imamo povratnu informaciju u trenutku.

Zaključak je da treba da se angažujemo na internetu, poštujemo druge korisnike i zabavimo se.

(Polaznik modula “Politička komunikacija”, Robert Milićević)

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *