Obrazovanje

Ovonedeljne vesti iz Školice

Javni nastup, 28. april 2014.:

28. 04.2014. je održan jos jedan u nizu časova Javnog nastupa. Polaznici Školice su se ove nedelje družili sa Goranom Bukilićem. Tema je bila izveštavanje sa javnog mesta a ono što je ostalo zapaženo pored jako lepih i interesantnih priča je i to što su polaznici vrlo dobro sve pripremili a i predavač je bio zadovoljan i konstatovao napredak kod većine.

Primetno je da se sve više oslobađamo od treme i straha koji  je izazivao susret sa kamerom a mnogi su ispoštovali savete Nede i Gorana te su tako postali mnogo bolji u samom nastupu. Za sledeći čas koji bi trebalo da se održi 5.05.2014. Imamo neuobičajenu situaciju u odnosu na prethodne a to je da nemamo  zadatak. Naime, cilj je da sledeći put budemo spontani, opušteni i prirodni i da se vidi kakon funkcionišemo bez pripreme a temu o kojoj ćemo pričati ćemo dobiti neposredno pred čas. Ostaje da vidimo kako će učesnici uspeti da se snađu.

(Polaznica modula “Javni nastup”, Ivana Mijatović)

Politička komunikacija, 29. april 2014.:

Čas je održao Igor Jojkić i tema je bila “Tehnike političke komunikacije”. Na brzinu smo prešli šta smo sve naučili za vreme proteklih časova i počeli da ragovaramo o tome šta danas posle svih predavanja mi mislio o političkoj komunikaciji.

Ono što smo mi nabrajali su poruku, iskrenost, doslednost ,jasnoća, jezik, ciljna grupa i naravno cilj. Govorili smo o tome kako možemo da se obraćamo odabranoj grupi, a to je direktno ili indirektno. Direktno- od vrata do vrata, telefon, štand, javni skup, tribina. Indirektno-flajeri, mediji, pismo, FB/TW. Zaključili smo da je bolje da se obraćamo direktno jer je to iskreno,odomah možemo da rešimo neki problem, mnogo manje novca se troši, mana je sporost. Takođe, spominjali smo da je bitno da znamo kako da se ponašamo u medijima  i da od  konferencija za štampu treba da se pravi događaj a ne od događaja konferenciju. Takođe smo spominjali šta neke stranke koriste kao tehnike i da li greše i kako mogu to da isprave.

Dobili smo zadatak da se podelimo u četiri grupe i da obradimo zadatu temu, odnosno, da napisemo 10 saveta za direktnu komunikaciju, štampane medije, društvene mreže i medije. Posle izlaganja smo shvatili da je najbitniji cilj koji smo zacrtali i koji želimo da postignemo i da treba da uvedemo neku novinu da bi smo se razlikovali od drugih.

(Polaznica modula “Politička komunikacija”, Tanja Basta)

velika

 

 

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *