Školske vesti
Javni nastup, 07. april 2014.:
Ovonedeljni čas „Javnog nastupa“ se, po mom mišljenju, može okarakterisati kao jedan od najinteresantnijih do sada. Iako smo dobili instrukcije prošlog časa od Nede, Goran je iskoristio početak časa da nam još jednom ponovi šta se od nas očekuje. Naime, data nam je potpuna sloboda prilikom nastupa i nekako je sve vuklo ka improvizaciji.
Ovoga puta nismo mogli da se u potpunosti pridržavamo pripremljenog teksta jer smo naspram sebe imali još dva učesnika koji su usmeravali tok razgovora. Podeljeni u timove, smenjivali smo se na pozicijama. Dvoje je uvek bilo u „komisiji“, dok je onaj naspram njih konstantno morao da održava koncentraciju i odgovara na, ponekad, provokativna pitanja. Sa druge strane, učesnici su na sve načine pokušavali da ubede dvočlanu komisiju da su upravo oni stvoreni za taj posao, pa su se koristili raznim metodama.
Po završetku smo, kao i svakog časa, pregledali snimke i međusobno komentarisali nastupe svojih kolega uz Goranove savete. Tema za sledeći čas je “Analiza i objašnjenje političkih ideologija Socijaldemokratije ili Liberalnog Kapitalizma” uz lični pečat u vidu sopstvenog mišljenja o pozitivnim ili negativnim stranama pomenutog. Potrebno je odabrati samo jednu ideologiju.
(Polaznik modula “Javni nastup”, Stefan Pantović)
Politička komunikacija, 08. april 2014.:
Ove nedelje predavanje je održao Prvoslav Plavšić. Najpre je govorio o tome šta je to komunikacija i kojim putevima se ona realizuje. Tema je takođe bio i poliički marketing, odnosno koliko je važno da on bude unapred planiran i osmišljen.
Predavač se takođe osvrnuo i na kanale političkog marketinga i ciljne grupe, metode koji se koriste u političkom marketingu počevši od analize sadržaja pa sve do fokus grupa. Predavanje je bilo još zanimljivije jer je predavač često ubacivao šaljive citate i anegdote kako bi nam na interesantniji način približio pomenute teme.
(Polaznica modula “Politička komunikacija”, Ivana Ignjatović)
Komentari