Javna nabavka – organizacija seminara
Centar modernih veština objavljuje POZIV
Poziv za dostavljanje ponude za organizaciju seminara “Urodnjavanje i zaštita životne sredine” za članice mreže ZS, u periodu od 23. do 29.9.2024. godine (nabavka br. JN3/ES/24, za budžetsku liniju 3.3.)
u okviru projekta
„Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (u daljem tekstu Projekat)
- Opis/specifikacija posla/usluge
- Zakup sale – konferencijska sala (sala za sastanke), prostor treba da bude tehnički opremljen i ima 25 mesta za sedenje i rad učesnika i učesnica seminara.
- Osveženje – osveženje za jednodnevni trening zahteva posluženje kafe, čaja, soka i vode za 40 učesnika, odnosno poslugu osveženja 2 puta za 25 osoba u toku jednodnevnog treninga u dogovoru i terminu određenom od strane organizatora seminara.
- Hrana za 25 učesnica i učesnika treninga – brunch/ketering
Usluge objavljivač ponude plaća sa budžetske stavke 3.3. u okviru budžeta Projekta.
- Način iskazivanja ponuđene cene
Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne.
Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV).
- Kako podneti ponudu?
Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.
Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina:
– elektronskom poštom, na sledeću adresu: ;
– poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90/31, 11000 Beograd.
Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv:
„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (nabavka br. JN3/ES/24)“
U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu:
„Ponuda za nabavku na projektu „Snaga promena – Mladi, donosioci odluka i OCD zajedno za zelenu budućnost” (nabavka br. JN3/ES/24)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.
Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs
Rok za prijem ponude je nedelja 29.09.2024. godine.
- Budžet i plaćanja
Iznos će biti isplaćen u dinarima prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno najkasnije do 31.12.2024. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem.
- Prilog
Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za nabavke.
Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za Seminar “Urodnjavanje i zaštita životne sredine” za članice mreže ZS, 30.09.2024. (nabavka br. JN3/ES/24, za budžetsku liniju 3.3.), (u daljem tekstu Komisija).
Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.
Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima.
Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu najpovoljnije ponude, u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažamanu ponuđača.
Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.
Komentari