Poziv – Strateško planiranje za mrežu “Zelena stolica”
Centar modernih veština objavljuje Poziv za dostavljanje ponude za ‘‘‘Strateško planiranje za mrežu Zelena stolica” (nabavka br. JN 7/ES/23 – za budžetsku liniju 3.4. Projekta)
u okviru projekta
’’Gradovi spremni za klimatske promene’’ (u daljem tekstu Projekat)
- Opis/specifikacija posla/usluge
- Zakup sale – konferencijske sale, prostor treba da bude tehnički opremljen i ima 20 mesta za sedenje i rad učesnikasa sastanka.
- Osveženje – osveženje za sastanak mreže Zelena stolica zahteva posluženje kafe, čaja, soka i vode za 20 učesnika, u dogovoru i terminu određenom od strane organizatora.
- Hrana za 20 učesnica i učesnika sastanka – brunch
Usluge objavljivač ponude plaća sa budžetske stavke 3.4. u okviru budžeta Projekta.
- Način iskazivanja ponuđene cene
Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže ukupnu cenu. Ponuđač može da naglasi da li
je u sistemu PDV-a ili ne.
Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV).
- Kako podneti ponudu?
Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.
Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina:
– elektronskom poštom, na sledeću adresu: office@cmv.org.rs ;
– poštom na adresu Centar modernih veština, Cvijićeva 90, 11000 Beograd.
Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv:
„Ponuda za nabavku na projektu Gradovi spremni za klimatske pormene (nabavka br. JN 7/ES/23)“
U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu:
„Ponuda za nabavku na projektu Gradovi spremni za klimatske pormene (nabavka br.JN7/ES/23)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.
Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs
Rok za prijem ponude je ponedeljak 27.11.2023. godine.
- Budžet i plaćanja
Iznos će biti isplaćen u dinarima prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno do 30.12.2023. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem.
- Prilog
Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za nabavke.
Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za ”Strateško planiranje za mrežu Zelena stolice” (nabavka br. JN 7/ES/23, za budžetsku liniju 3.4.), (u daljem tekstu Komisija).
Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.
Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima.
Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu najpovoljnije ponude, u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažamanu ponuđača.
Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.
Komentari