Poziv za dostavljanje ponude za tri jednodnevna sastanka (nabavka br. 1/ES/22, za budžetsku liniju 2.1.)
Poziv za dostavljanje ponude za tri jednodnevna sastanka projektnog tima u periodu od 05.08.-15.12.2022. godine (avgust, oktobar, decembar) (nabavka br. 1/ES/22, za budžetsku liniju 2.1.)
u okviru projekta
’’Aktivna Zelena stolica za veće učešće žena i muškaraca u donošenju odluka na lokalnom i nacionalnom nivou’’ (u daljem tekstu Projekat)
- Opis/specifikacija posla/usluge
Zakup sale – konferencijske sale, prostor treba da bude tehnički opremljen i ima 10 mesta za sedenje i rad učesnika sastanka.
Osveženje – osveženje zahteva posluženje kafe, čaja, soka i vode za 7 učesnika, odnosno poslugu osveženja 2 puta u toku sastanka u dogovoru i terminu određenom od strane organizatora seminara.
Hrana za učesnike sastanka – projektni tim
– ručak za 7 učesnika po sastanku (tri sastanka u periodu avgust-decembar 2022)
- Način iskazivanja ponuđene cene
Potrebno je i da ponuđač jasno iskaže cene po pojedinačnim stavkama opisa
usluge. Ponuđač može da naglasi da li je u sistemu PDV-a ili ne.
Ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, neophodno da cena ponude bude iskazana u neto iznosu, zatim da jasno bude iskazan iznos PDV-a i, na kraju, ukupna cena (koju čine neto cena i PDV).
- Kako podneti ponudu?
Ponuđač je dužan da dostavi ponudu u skladu sa svim zahtevima navedenim u ovom Pozivu.
Ponuda se dostavlja CMV-u na jedan od sledećih načina:
– elektronskom poštom, na sledeću adresu: office@cmv.org.rs;
– poštom na adresu Centar modernih veština, Takovska 13, 11000 Beograd.
Ukoliko se tražena dokumentacija dostavlja elektronskom poštom u naslovu treba da stoji sledeći naziv:
„Ponuda za nabavku na projektu Aktivna Zelena stolica (nabavka br. 1/ES/22)“
U slučaju da se dokumentacija šalje poštom, pošiljka mora da sadrži sledeću napomenu:
„Ponuda za nabavku na projektu Aktivna Zelena stolica (nabavka br. 1/ES/21)“ i „Ne otvarati pre zvaničnog otvaranja od strane Komisije za odabir ponuđača“.
Osoba za kontakt u vezi sa ovom nabavkom je Tamara Jovanović, office@cmv.org.rs
Rok za prijem ponude je 05.08.2022. godine.
- Budžet i plaćanja
Iznos će biti isplaćen u dinarima prema dinamici rada i fakturisanja usluga, a u okviru projektnog perioda, odnosno do 31.12.2022. godine. Ukupan iznos biće isplaćen prema dinamici plaćanja koja će biti utvrđena ugovorom sa odabranim ponuđačem.
- Prilog
Ocena prispelih ponuda će biti sprovedena u skladu sa interninm pravilima CMV-a za nabavke.
Dostavljena ponuda će biti ocenjena od strane tročlane Komisije za odabir ponuđača za tri jednodnevna sastanka (nabavka br. 1/ES/22, za budžetsku liniju 2.1.), (u daljem tekstu Komisija).
Komisija će prethodno utvrditi da li ponuda ispunjava sve uslove koji su opisani u pozivu za dostavljanje ponude.
Samo ispravna ponuda, koja sadrži sve tražene informacije i navedenu dokumentaciju, može biti ocenjena u skladu su kriterijumima.
Ponuda će biti ocenjena prema kriterijumu najpovoljnije ponude, u skladu sa prethodnim iskustvom CMV-a u angažamanu ponuđača.
Svaki ponuđač će biti obavešten o odluci Komisije putem elektronske pošte, najkasnije tri dana nakon donošenja odluke.
Komentari