Upotreba društvenih mreža u političkoj kampanji
U Hotelu “M” u Beogradu održan je seminar „Upotreba društvenih mreža u političkoj kampanji“. Seminar je organizovala beogradska kancelarija Konrad Adenauer fondacije iz Nemačke. Na ovom skupu učesnici su bili mladi predstavnici i predstavnice političkih stranaka iz Srbije i iz čitavog regiona, koji se bave online komunikacijom. Predavači su bili Jan-Jaap van Halem, Cristian Democratic Appeal (CDA), mag. Dragan Živojinović, Marko Nedeljković i naš Miloš Đajić. Osim njih, kao primer dobre prakse, predstavljena je i online kampanja „Kukuriku koalicije“ iz Hrvatske. Miloš Đajić je govorio na temu „Internet menja sve“ . Na početku je istakao razočarenje dosadašnjim tokom predizborne kampanje u Srbiji, pogotovo u delu koji se odnosi na Internet. Kao primer je naveo da osim bilborda SNS i Borisa Tadića drugi bilbordi i plakati nemaju čak ni adresu web stranice kao centralnog mesta online prisustva jedne stranke, a da ne govorimo o Facebook fan stranama ili Twitter nalozima. Govoreći o promeni filozofije komunikacije istakao je „Danas je moćna samo ona informacija koja je što više puta podeljena“. Takođe se osvrnuo i na „značaj pojedinca u komunikaciji, kao i na osnovno pitanje u političkoj komunikaciji na društvenim medijima, što je najvažniji zadatak svake od stranaka, a to je kako preći sa stalnog izveštavanja o aktivnostima na konverzaciju i podstaći interakciju između ljudi koji nas prate. To je ključni zadatak svakog ko namerava da na pravi način iskoristi potencijal društvenih mreža.”
Prezentaciju sa ovog predavanja možete pogedati ovde.
Komentari