Obrazovanje

Upotreba društvenih mreža u političkoj kampanji

U Hotelu “M” u Beogradu održan je seminar „Upotreba društvenih mreža u političkoj kampanji“. Seminar je organizovala beogradska kancelarija Konrad Adenauer fondacije iz Nemačke. Na ovom skupu učesnici su bili mladi predstavnici i predstavnice političkih stranaka iz Srbije i iz čitavog regiona, koji se bave online komunikacijom. Predavači su bili Jan-Jaap van Halem, Cristian Democratic Appeal (CDA), mag. Dragan Živojinović, Marko Nedeljković i naš Miloš Đajić. Osim njih, kao primer dobre prakse, predstavljena je i online kampanja „Kukuriku koalicije“ iz Hrvatske. Miloš Đajić je govorio na temu „Internet menja sve“ . Na početku je istakao razočarenje dosadašnjim tokom predizborne kampanje u Srbiji, pogotovo u delu koji se odnosi na Internet. Kao primer je naveo da osim bilborda SNS i Borisa Tadića drugi bilbordi i plakati nemaju čak ni adresu web stranice kao centralnog mesta online prisustva jedne stranke, a da ne govorimo o Facebook fan stranama ili Twitter nalozima. Govoreći o promeni filozofije komunikacije istakao je  „Danas je moćna samo ona informacija koja je što više puta podeljena“. Takođe se osvrnuo i na „značaj pojedinca u komunikaciji, kao i na osnovno pitanje u političkoj komunikaciji na društvenim medijima, što je najvažniji zadatak svake od stranaka, a to je kako preći sa stalnog izveštavanja o aktivnostima na konverzaciju i podstaći interakciju između ljudi koji nas prate.  To je ključni zadatak svakog ko namerava da na pravi način iskoristi potencijal društvenih mreža.”

Prezentaciju sa ovog predavanja možete pogedati ovde.

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *