Gerila Marketing: Kreativna snaga za promene
CMV je ponosan što je još jednom bio deo važnog događaja – Socijaldemokratske Akademije ženskog liderstva. U Vršcu, 12. maja, završen je drugi susret učesnica, donoseći sa sobom inspiraciju, znanje i odlučnost za promene.
U okviru bogatog programa, naš Miloš Đajić je održao inspirativno predavanje o Gerila Marketingu u političkoj kampanji. Svestan ograničenih resursa progresivnih stranaka i organizacija, posebno kada su u pitanju kandidatkinje, Miloš je učesnicama pružio ključne smernice za razvoj kreativnih kampanja.
O Gerila marketingu
Predstavljajući tri osnovna elementa gerila marketinga – efekat iznenađenja, efekat rasprostranjenosti i efekat niskih troškova – Miloš je istakao važnost inovativnosti i hrabrosti u političkom delovanju. Kroz praktične primere, učesnice su dobile uvid u strategije koje će im pomoći da se istaknu u kampanjama, iznenađujući političke protivnike i osvajajući pažnju birača.
Učeći o moći rasprostranjenosti, učesnice su pozvane da svoje akcije ponavljaju na različitim mestima, koristeći internet kao snažan alat za lokalnu promociju. Iako resursi mogu biti ograničeni, Miloš je inspirisao učesnice da pronađu kreativna rešenja i minimalna sredstva za ostvarenje svojih ideja. Koristeći prezentovane studije slučaja dao im je mnogo različitih ideja koje su već korišćene tokom kampanje.
O Akademiji
Akademiju su zajednički organizovale kancelarija Fondacije Friedrich Ebert u Beogradu i Akademija ženskog liderstva Ovogodišnja SD Akademija ženskog liderstva predstavlja važan korak ka emancipaciji i osnaživanju žena u politici. Inspirativni dijalozi, sticanje znanja i lično osnaživanje obeležili su ovo nezaboravno iskustvo, ostavljajući trajan utisak u razvoju nove generacije liderki.
Komentari