Saopštenja

Priručnik “Politička komunikacija na Internetu”

Približavaju nam se  izbori i aktivnosti stranaka na Internetu će biti sve izraženije.  Imajući to u vidu, Centar modernih veština, kao organizacija koja se bavi političkim obrazovanjem,  objavila je priručnik „Politička komunikacija na Internetu“  kako bi se unapredila upotreba Interneta u kampanji kao najbržeg i najdemokratskijeg medija. Priručnik je besplatan i može se skinuti sa veb sajta Centra modernih veština https://cmv.org.rs/publikacije/politicka-komunikacija-na-internetu/

Ovo je prvi ovakav priručnik u celom regionu i namenjen je članovima i članicama izbornih štabova i kandidatima i kandidatkinjam kako na centralnom tako i na lokalnom nivou. Shodno svetskim trendovima i od naših stranaka, političarki i političara se očekuje da na profesionalan način koriste i ovaj kanal komunikacije. Priručnik može koristiti i svima koji će profesionalno pratiti kampanju, pružajući im smernice o standardima i pravilima komunikacije na Internetu.

Sadržaj priručnika obuhvata osnovne informacije o Internetu, promeni logike komunikacije, strateškom pristupu komunikaciji, prezentaciju alata, bonton na društvenim mrežama, kao i primere dobre prakse.

Priručnik  je pisao regionalni tim eksperata iz oblasti političke komunikacije Marko Rakar, Krunoslav Vidić i Miloš Đajić. Izradu priručnika je pomogla Westminsterska fondacija za demokratiju iz Velike Britanije.

Ono što se značajno promenilo u odnosu na izbore 2008. je broj građanki i građana Srbije koji stalno ili povremeno koriste Internet. To se najbolje može videti u broju otvorenih naloga na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook, 2008. godine je bilo 80.000 otvorenih naloga dok je danas blizu 3.000.000.

Komentari

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *